2016 06 02 prelongrun

Η Diane ρωτάει: "Τι πρέπει να τρώω για πρωινό πριν από ένα long run; Προπονούμαι για τον πρώτο μου Μαραθώνιο και αναρωτιέμαι τι πρέπει να τρώω". 

Ναι, είναι μια πολύ καλή ιδέα να τρως κάτι πριν από ένα long run, ειδικότερα σε τρεξίματα πάνω από 2 ώρες. Όπως τα χιλιόμετρα είναι μια διαδικασία προσομοίωσης ενός Μαραθωνίου, έτσι είναι και η διαδικασία ενεργειακής αναπλήρωσης κι έτσι θα μάθεις τι δουλεύει καλύτερα για σένα. Αυτό θα έχει αποτέλεσμα να είσαι έτοιμος και προετοιμασμένος την ημέρα του αγώνα.

Η χώνεψη μπορεί να είναι δύσκολη κατά τη διάρκεια του τρεξίματος επειδή το σώμα αποσπά τη ροή του αίματος μακριά από τα εσωτερικά όργανα, στέλνοντάς το σε μεγάλους μύες του σώματος προκειμένου να τους προμηθεύσει με εμπλουτισμένο σε οξυγόνο αίμα για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του τρεξίματος. Αυτό σημαίνει ότι περιοχές όπως η γαστρεντερική οδός λαμβάνουν λιγότερο αίμα κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Η ποσότητα της ροής του αίματος που εκτρέπεται από τα εσωτερικά όργανα, συνήθως συσχετίζεται με την ένταση της άσκησης. Επιπλέον όσο μεγαλύτερη είναι  διάρκεια, τόσο περισσότερο χρόνο αυτά τα όργανα λαμβάνουν φτωχότερη ροή αίματος, η οποία μπορεί να συμβάλλει σε θέματα γλυκόζης στις μεγάλες χιλιομετρικές προπονήσεις.

Αναδημοσίευση απο http://www.runningnews.gr